Food for the soul / Insight

la multi ani mie!

sunt mandra ca sunt adult

nu mai am energia unui adolescent dar eliminând luptele si dramele, ma descurc mai bine si sunt mai împăcată cu mine 

multumesc mama, multumesc tata ca m-ați facut exact asa cum m-ați facut. acum e rândul meu sa imi creez propriul meu drum. sunt recunoscătoare ca m-ați provocat sa învăț cum sa pasesc curioasa prin jungla vieții si mi-ați dat atat de multe exemple care mi-au format propriile unelte. nu as fi reușit nimic fără voi. acum am învățat ca jungla, de fapt este o parte din paradis

http://m.youtube.com/watch?v=aI0ajKWPFN4

‘Oublie tes erreurs et tes peurs
Je les efface
A chaque faux pas que tu feras
Je tomberai à ta place
Mon seul plaisir sera de t’offrir une vie idéale
Sans peine et sans mal’

20140706-101841.jpg

3 thoughts on “la multi ani mie!

  1. bon anniv’! happy belated b’day, Crabby gal! 🙂 sanatate, pace sufleteasca, satisfactii – personale si profesionale, azi si mereu! cheers! 🙂

Let me know what you think!

