copii / Food for the soul / Insight

Reporter din Deva

Crezi ca numai tie ti-a fost dor de blogul meu? Mie imi lipseste si mai mult. Asa ca am hotărât sa scriu cateva randuri…

Dupa o binemeritata (asa spune fostul meu șef, Luc, francezul de la Bordeaux) vacanta de vara plina de experiente intense, m-am mutat la Deva (Transilvania, Romania). Am venit aici in vacanta si am prins rădăcini in orașul in care am copilărit. Deocamdată.

Da, mi-e dor de Franta. Cand l-am părăsit pe Clement mi s-a rupt sufletul in doua dar am încredere ca nu ma va uita niciodată si sper sa il revad cat mai curand. Recomand tuturor sa îsi ia inima in dinti si sa plece pentru cateva luni daca nu definitiv in alt loc. 20141125-202427-73467476.jpg

Am mai constatat ca un copil in preajma aduce fericire si ne arata neîncetat ce înseamnă curiozitatea si iubirea pentru o frunza îngălbenita de toamna sau pentru o jucărie de plus.

20141125-204737-74857258.jpg

Multumesc!

Ce lucrez? Ii ajut pe tatăl si pe fratele meu la firmele lor. Asa cum pot mai bine. Am jurat ca nu ma mai angajez decat daca consider ca am multe de învățat de la șefii si colegii mei. Viata este plina de lectii si de învățături, eu zic ca e mai bine sa profitam de oportunitati si de ocazii oricât de mult presupune sa iesim din zona de comfort. Aici la Deva locuiesc cu fratele meu, câteodată ne iubim, câteodată ne ciondanim dar imi lipsea atat de mult! Asa ca ma ‘hranesc’ cu compania lui, a tatălui meu, a bunicilor si a prietenilor din copilarie. Învăț lucruri noi despre mine de cand sunt aici. Reiau legături cu vechi prieteni sau imi fac alții noi. Unii ma vad ca pe o ciudata, alții, autentica sau exotica, unii ma înțeleg, alții nu. Eu apreciez orice păreri si orice sugestii si evit pe cat pot de mult sa le spun pe ale mele.

Am cunoscut un înger de fata pe nume Oana care imi aduce zâmbetul pe buze si imi împrumuta din tineretea si prospețimea ei.

20141125-203409-74049062.jpg

Tot ea ma încurajează sa gătesc si de cele mai multe ori ma serveste cu mâncare buna făcută cu multa dragoste.

20141125-203757-74277278.jpg
Am constatat ca au mai apărut autostrăzi, cateva semafoare si unii oameni reciclează gunoiul. Bravo! Simt ca si aici facem pași mici de bebelus spre civilizatie.

Ma bucur in fiecare zi de nori si de soare si ma bucur ca pot sa ajung foarte usor in natura.

20141125-204057-74457553.jpg

20141125-204232-74552015.jpg

Azi-dimineața am constatat ca uneori, soarele chiar răsare din blocul de vizavi si e acolo pe cer chiar daca nu sunt pe plaja si afara sunt doua grade.
Si ies afara, zambesc, si apreciez enorm cand o bătrânica necunoscuta imi zambeste inapoi. Ziua mea este mai buna si cred ca si a ei.

2 thoughts on “Reporter din Deva

  1. Bravo! Asta da e atitudine pozitivă ! Eu am locuit in Orăștie. Am stat si eu un an in România după 11 ani de străinătate si am încercat sa ma bucur si eu de fiecare moment. Savurează savurează la maxim! Sunt atâtea locuri frumoase de văzut !!

Let me know what you think!

