Insight / Travel

Reporter de Bucuresti

Se face ca am ajuns si la Bucuresti. Am locuit aproape zece ani in acest oras si zic eu, avem o relatie frumoasa. Ma intorc aici cu drag si cu entuziasm de fiecare data. De data aceasta, l-am gasit sub niste nori care au stat asa pe cer o luna intreaga, batand recorduri. Dar Herastraul sau Cismigiul sunt tot acolo, sub soare sau nu, si senzatia care apare cand ma plimb nu tine cont de temperaturi. Senzatie frumoasa, de eliberare si de prospetime. In toiul iernii, sunt primita cu multa, multa caldura de foarte multi prieteni dragi. Realizez ca este imposibil sa ma intalnesc cu toata lumea in trei zile petrecute aici. Dar sunt placut surprinsa ca sunt oameni draguti care isi fac timp sa se intalneasca cu mine. Ma bucur sa vad ca au proiecte noi, sau ca cele vechi prind forma si mai ales ma bucur sa ne conversam pe teme de ‘oameni mari’. Si mai mult ma bucur cand primesc propuneri si invitatii pe care nu cred ca le pot refuza. Ramanem putin invaluiti in mister.

10863490_10152542762148511_1812878374_n

A mai aparut un pod, s-au schimbat magazinele de pe Calea Victoriei dar atmosfera de sarbatoare este aceeasi ca in fiecare an. Programul meu este destul de haotic dar ma opresc cateva clipe ca sa simt picaturi de ploaie pe fata si admir luminitele de Craciun ca un copil in asteptarea lui Mos Craciun. Frumos.

Este sarbatoare si pentru ca am venit eu in vizita iar acest aspect imi provoaca multa bucurie. Vin mai des. Va multumesc pentru primirea frumoasa si calduroasa.

Am invatat o lectie importanta in aceasta excursie. Asteptarile nu sunt bune. Oamenii se schimba, nu raman cei pe care ii cunosteam mai demult. La fel si peisajul, se schimba. De cele mai multe ori, in bine. Iar oamenii evolueaza si ma bucur pentru ei. Renuntand la asteptari, cunosc oameni noi, revad prieteni vechi. Imi place dinamismul de aici, prietenii mei au idei, le pun in aplicare si rezultatele sunt pe masura. Bravo!

buc

Poza am luat-o de aici.

Dragul meu Bucuresti, ramai cu bine!

Let me know what you think!

